Rendelés menete

Rendelési menete

Megrendelést kizárólag személyesen vagy írásban (e-mailben) veszünk fel, telefonon nem!

A megrendelésnek tartalmaznia kell a következőket:

– Számlázási név, cím, telefonszám

– Pontos szállítási cím (ha kérnek szállítást)

– Termék neve

– Termék színe RAL színkód szerint

– Termék bevonata és vastagsága

– A lemezek hosszúsága és darabszáma

FONTOS:
Áfakörös cég vásárlása esetén fordított adózással történik a számlázás bizonyos lemeztermékek esetében.

Ehhez szükséges dokumentumok:

– kitöltött áfa nyilatkozat

– aláírási címpéldány másolat

– céges pecsét.

Ezek hiányában magánszemélyre tudjuk a normál áfás számlát kiállítani, ezt kérjük figyelembe venni.

 

 

Fontos információk

Gyártási határidő (rendelkezésre álló alapanyag esetén):
– lemezek esetében rendeléstől számított kb. 1,5- 2 hét.

– szelemenek, előmorcolt tetőlemez és teherhordó trapézlemezek esetében rendeléstől számított kb. 1,5- 2,5 hét.

– szendvicspanelek esetében rendeléstől számított kb. 3 – 5 hét.

Minimális lemez rendelési mennyiség: 5 tábla/rendelés, mert az ez alatti mennyiség könnyen megsérül a szállítás és pakolás során. Helyette raktárkészletről elérhető lemezeinket ajánljuk.

Pótrendelés esetén árnyalat- és struktúrabeli eltérés is előfordulhat, emiatt reklamációt nem tudunk elfogadni.

Gyártási felár: 50 m2 alatti rendelés esetén, egyszeri (5.000 Ft+ÁFA) bruttó 6.350 Ft kerül felszámításra, ami színenként és tételenként értendő! Szendvicspanel esetén 100-200 m2 között 100.000 Ft+áfa.

Fizetési feltétel: Rendeléskor 50% előleget kérünk (50.000 Ft alatti végösszeg esetén 100%-ot kérjük kifizetni előlegként), a fennmaradó összeget Dunakeszi telephelyi átvételkor, vagy saját autóval való kiszállítás esetén átvételkor is kifizeteti.
Cégünknél fizethet: készpénzben, kártyával és utalással is.

Az adott előleget az egyedileg gyártott termékekre kérjük, ami csak abban az esetben jár vissza, ha az adott termék még nem került legyártásra. Minden más esetben a terméket át kell venni és a fennmaradó összeget ki kell fizetni.

Országos szállítást csak 100m2/fm fölött tudunk vállalni. 100m2 alatti mennyiséget csak Pest megyén belül tudunk szállítani.

Amennyiben közvetlenül a gyárból a helyszínre kamionnal történik a kiszállítás, úgy a teljes vételárat előre kell kifizetni, nem elég az 50% előleg!

Amennyiben kért kiszállítást megrendeléskor, a vevő feladata a lepakolás, minimum 2-4 fő rakodómunkás és/vagy targonca szükséges, az előzetesen egyeztetett szállítási időpontban. Lepakolásban nem tudunk segíteni.

Bizonyos lemeztermékek esetén egyedi palettára történik a csomagolás a sérülésmentes érkezés érdekében, amit ha levesznek a kamionról (vagy elvisznek telephelyünkről) akkor 15.000 Ft+áfa vagy 25.000 Ft+áfa betétdíjat számítunk fel. Ha sérülésmentesen visszajuttatják telephelyünkre, úgy az összeg teljes egészében visszajár.

Amennyiben Dunakeszi telephelyünkről történik az elszállítás, úgy az alátét fa és a rögzítő eszközök biztosítása a vevő feladata! Alátétfa ára: 1000 Ft/db.

Cégünk csak targoncával vállalja a felrakodást telephelyünkön az arra megfelelő méretű nyitott szállító járműre. A nem megfelelő járműre ( pl: zárt dobozos, tgk, személyautó belseje, keretes utánfutó) való pakolásban nem tudunk segíteni, kérjük hozzanak magukkal segítséget. A nem megfelelő szállításból (és pakolásból) fakadó sérülésekre nem tudunk garanciát vállalni.

Amennyiben a vásárolt lemezeket 8 napon belül nem használják fel, úgy a táblákat egymástól elválasztva kell tovább tárolni, hogy a szellőzés biztosítva legyen. A lemezeket ilyen formában maximum 2 hónapon belül fel kell használni.

Vásárolt terméket vissza nem veszünk, kérjük a rendelést pontosan leadni és a rendelés visszaigazolást minden esetben részletesen átolvasni!